2/26/2007

Brasil baby!!!

Da va vi her!!!!
Maa forst bare beklag at det har vaert daarlig med oppdateringa, men her kommer det.

Har det heilt fantastisk her nede, ae elska Brasil. Kulturen e heilt fantastisk, det samme e menneskan. Skal heller ikke klag over at det e mellom 25 og 30 grader og strender overalt. I helga har vi hatt surfekurs, kan meld om at ae klarte aa staa og at ae e blitt instruert av en verdensmester i surfing. Syykt arti aa surf, skal kjop mae brett og sjekk ut de norske forholdan naar ae kommer hjem. Men i skrivende stund har ae vertfall 40 blaamerka og e fryktelig stoel i alle muskla i tillegg til solbrenthet som svir saa sykt. Maedium minus, men det e saa sykt verd det. I kveld bynn dansekurset, det e ae litt meire skeptisk til i forhold til mine muskla. Men det blir antakeligvis fantastisk det og!

Ellers har det vaert karneval. Det e den sykeste opplevelsen ae har hatt i mitt liv. Skulle prov aa skriv en artikkel om det her en dag, men ae innser at det vanskelig kan forstaas ved bruk av ord. Det e vaell det man kalla en sanseopplevelse. Masse, masse menneska (faktisk 3,5 mill), musikk, farga, rytma, lukta som ae ikke vil beskriv og god stemning. Axé! Heilt fantastisk!
Dette blei et lite livstegn, haapa alle har det bra. Kommer bildaa etterhvert, men har glomt usben hjemme.


Boa tarde!
Beleza!

10 kommentarer:

IngRid sa...

visste ikke helt hvilken av postene jeg skulle kommentere på, men det ble den øverste:) godt å endelig høre fra deg og må si jeg skulle ønske jeg kunne vært med på en del av de tingene du opplever for tiden...uansett gleder jeg meg også sykt til dere kommer hjem! var det 16.mai? Dere er i hvertfall invitert på pølsefest(gjennom luka!) i Oscars gate på kvelden 17.mai! Kos deg, Astri!

Anonym sa...

Visste ikke helt hvilken av postene jeg skulle kommentere til jeg heller, men Ingrid tok avgjørelsen for meg;) Savner deg sykt og gleder meg til du kommer hjem! Det var deilig med en oppdatering fra deg:)

Mette sa...

USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA USA
i juli/aug, ka du sei????
btw, savna dæ:)

Anonym sa...

USA USA ... ja du førstår ka æ mein!
Du e me ikke sant?
SUPERT at du har d supert:) hadd vært deili me litt sol no..
Stor klæm Kristin:)

Kristin sa...

sku bærre si at no har æ å fått mæ blogg!:O

Klæm:)

Anonym sa...

Oi, tudo bem!!?? Buhu, æ vil kom å besøk dæ.. Savna Brasil! Og litt dæ og da;) Nei, du får kos dæ videre--og så ska æ kom nærmar inn på den tromma du veit.....den e lita =)

Anonym sa...

heia Astri!!! så bra at du har det bra!! husk å nyt den tia du har dær nede masse!!! e kjempe gla i dæ!!! :) klems!!

Marte sa...

Astri!! Herlig oppdatering! Fantastisk at dere har det så bra! Tenker masse på dere! Stor klem:):)

Anonym sa...

Klem fra Sindre! fint du har det bra!

Anonym sa...

Hei!

Jentene i hj.tjenesten kaller . Vi er på jobb nu og tenke vi skulle se på bloggen din ;.) Det høres helt fantastisk ut, har hatt lyst å se brasil og karnevalet, du e heldig , men vi savna dæ her.
Masse sykemeldinga og uvær:-)
Pliktene kaller , du får ha det godt så lenge , så sees vi snart.
Klem fra Hege P.P og Marianne Kvig.